Sidor

onsdag 19 december 2012

Hus-surfing

Altså vad underbart det är att kolla på gamla hus till salu på nätet. Reasons:

1. Jag behöver inte smyga runt som en annan bandit och kika in genom fönster på obebodda stugor och vara rädd någon ska komma på mig
2. Just nu är årstiden väldigt olämplig att göra ovanstående med tanke på köld och spår i snön.
3. Sällan ser man ändå något desto vidare genom fönstren eftersom gardinerna oftast är fördragna
4. Jag kan dela med mej av pärlorna på min blogg! :)
 


Retrokök var det ont om, här var det finaste jag hittade.

Härliga tapeter och möbler..


Och för att bryta av det vita och gröna kommer nu lite äkta retrofärger.
TAPETEN TILL VÄNSTER!! <3
 

Nämen vilka fina sovrumstapeter, med såna sover man gott kan jag lova er! ;)


Jag älskar när det är lite såhär extremt, att gränsen mellan fantastiskt och fantastiskt ful blir hårfin.
 

Lustigt att jag bland allt det fula återfinner så mycket som finns i mitt eget hus, det vita nattduksbordet/lådhurtsen har jag också ett exemplar av. Sängen är också skrämmande lika..

Men nu kom Simon och störde mej i mitt kreativa skrivande, så jag får fortsätta en annan gång. Jag har ju hela jullovet på mej, starting now :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar