Sidor

tisdag 22 januari 2013

Alltså vem är dethär?


 Body made by gamla båsladugårdar.


Hittade några gamla snygg-bilder på datorn. Någon som känner igen denhär bruden? Undrar vart hon har tagit vägen. Mest undrar jag vart hennes kropp tog vägen. Frisyren vet jag inte om jag saknar.

Bilderna är tagna av fotograf Anders Wingren för ca 4 år (och 10 kilo) sedan. Han var duktig att jobba med, kände mig som en riktig supermodell! :D

Dessa bilder är förvisso en aning redigerade, men man kan inte redigera sig till platt mage och snygga armar. Iaf inte jag.

Fy fan vad snygg jag var. OCH SMAL. Jag som inte tyckte jag var speciellt smal den tiden ändå. Och som jag åt var jag nog inte förtjänt av en sånhär kropp, bara skräpmat, och drack hutlösa mängder öl. Helt ofattbart. Tänk om man hade haft förstånd att njuta av den kroppen då! En dag ska jag se ut så igen. Kanske man ska börja jobba som avbytare igen, ändå? 

Allt känns som ett bra alternativ i jämförelse med de tusen skolarbeten jag så borde ta tag i.

Tror bestämt jag ska unna mig en liknande fotosession igen om jag kommer ner till samma siffror på vågen nån gång.



2 kommentarer:

  1. Gör tvärtom! Ta bilder NU så får du se att du är skitfin precis som du är :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. <3 såna kommentarer förgyller vardagen :)

      Radera