Sidor

söndag 8 april 2012

Crap

Kan nog varmt rekommendera alla som tänkt köpa BioDrain att spendera slantarna på något annat. Vilket piss! Har inte märkt någon som helst förändring. Nää-ä, det finns inga mirakelkurer, rör dej mer och ät mindre!

Drog ur en kalvkätte igår och fyfan så skönt det var. Fick ju ännu mindre lust att återgå till pappersarbetet i övermorgon. Nåjoo, landsbygdskansliet är helt bra ställe (och bra betalt) såå.. Men inte är det nåt jag vill göra resten av mitt liv, jag är nog född till att mocka skit jag. Efter nästan en vecka på spa i Pärnu kunde man tänka sig att vara en vecka eller två på arbetsläger istället. Men det var nog skönt att skämma bort sig med massager och bad, god mat och shopping. Mycket nya kläder och NYA SKOR :) New Yorker <3

Idag har vi varit på promenad å sedan har jag tillverkat vaniljpannacotta till kvällsmiddagen, får se om den vill stelna men det ser lovande ut hittills iaf..

Jaa, det kändes som att jag hade något på hjärtat men nu fick jag skrivkramp så jag återkommer en annan gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar